Armani Exchange – co to za marka?
Marka Armani mimo upływu lat wciąż pozostaje jednym z najbardziej rozpoznawalnych na świecie, włoskich brandów odzieżowych, a jej twórca, Giorgio Armani, jest niedoścignionym wzorem modowego wizjonera. Jako doświadczony, poszukujący świeżych wzorców projektant, Giorgio stworzył w 1991 roku nową markę, Armani Exchange, skierowaną do młodego pokolenia. Co ją wyróżnia?
Charakterystyczny design Armani Exchange
Armani w swojej pracy zawsze otwiera się na to, co nowe i wielokulturowe, dąży do uzyskania funkcjonalnych, eleganckich i unikatowych wyrobów. W asortymencie włoskiej marki są między innymi: kurtki, denim, t-shirty, sneakersy oraz różne, podręczne akcesoria, połączenie wzorców z Mediolanu, Tokio czy Nowego Jorku. Miejski styl Armani Exchange bazuje na modzie ulicznej, której esencję stanowi różnorodność barw oraz nowoczesne dodatki – nadruki, napisy, naszywki.
Odzież Armani Exchange to również opcja dla miłośników athleisure, czyli połączenia stylu sportowego i miejskiego. Twórca włoskiej marki udowadnia, że estetyka, modny design, wygoda oraz funkcjonalność mogą iść ze sobą w parach, a jego ubrania noszą ludzie w różnym wieku: nastolatki, osoby po 40-tce, a także starsi, poszukujący najwyższego komfortu oraz niebanalnego stylu.
Kolekcja Armani Exchange dla pań i panów
Armani Exchange jest marką ukierunkowaną zarówno na potrzeby płci pięknej, jak i mężczyzn. Z oferty AE korzystają gwiazdy sceny oraz sportowcy. W ekskluzywnych butikach Armani Exchange ubierają się między innymi Beckhamowie, Rihanna, Cristiano Ronaldo czy Rafael Nadal – to najlepszy dowód wysokiej jakości produktów i unikatowości kreacji Armaniego.
Kolekcje Exchange adresowane są do osób różnej płci, które łączy chęć wyrażenia własnego stylu, emocji oraz potrzeb. W Polsce miłośnicy i miłośniczki Armaniego po ubrania wybierają się do Galerii Mokotów, w której zlokalizowany jest jedyny tego typu butik, otwarty dzięki firmie GPoland, jedynego polskiego reprezentanta Armani Exchange.
Najnowsze komentarze